На середину 2024 року заплановано проведення детального опрацювання всіх технічних питань, пов’язаних із переобладнанням судна
Логістичний холдинг A.P. Moller – Maersk переобладнає діючий контейнеровоз для роботи на метанолі, пише ЦТС. Встановити двопаливний двигун планується в середині 2024 року спочатку на одному судні для того, щоб після проходження огляду у 2027 році провести переобладнання інших суден серії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Модернізацію двигуна проводитиме MAN Energy Solutions, відповідний договір уже підписано. Нині ведуться переговори з корабельними.
На середину 2024 року заплановано проведення детального опрацювання всіх технічних питань, пов’язаних із переобладнанням судна.
Як зазначили у Maersk, належить не просто замінити окремі деталі та вузли двигуна, але встановити нові паливні танки, систему подачі пального та встановлення підготовки пального.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Джерело: Landlord