Довжина колій на терміналі дозволяє ставити під завантаження одразу весь потяг
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія, повідомляє ctm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Термінал обладнаний сучасними та високопродуктивними помповими станціями, які дають змогу перевантажувати великі обсяги наливних вантажів з автомобілів у залізничні цистерни й із залізничних цистерн для колії 1520 мм у цистерни для колії 1435 мм, – зазначили у компанії.
Довжина колій на терміналі дозволяє ставити під завантаження одразу весь потяг, що пришвидшує процес та дає можливість перевантажити за одну зміну пару потягів — з українського на польський потяг перевантаження здійснюється за 12 годин.
Контейнерний термінал “Мостиська” запустили в роботу влітку 2022 року. “Лемтранс” і компанія “Реіл Транс Інвестмент” виступали інвесторами проекту, компанії N’UNIT та “Левада Карго” – партнерами з розвитку контейнерного бізнесу.
Нагадаємо, Міністерство аграрної політики та продовольства та міжнародна компанія Lagos Free Zone (Tolaram Group) підписали меморандум про взаєморозуміння та спільну участь у проєкті зернового термінала в порту Леккі, Нігерія.
Довідка. Контейнерний термінал “Мостиська” — це проєкт сухого порту, який розташований на кордоні України та Польщі.
Для забезпечення потреби ринку в перевантаженні наливних вантажів, як-от соняшникова та соєва олія, термінал обладнаний сучасними та високопродуктивними помповими станціями, які дають змогу перевантажувати великі обсяги наливних вантажів з автомобілів у залізничні цистерни й із залізничних цистерн для колії 1520 мм у цистерни для колії 1435 мм. На перевантаження одного потяга ми витрачаємо не більш ніж одну робочу зміну. Усі наливні вантажі проходять ваговий контроль, як для автомобільного, так і для залізничного транспорту.
Sunolta інвестувала у придбання технологічних потужностей з перевалки зернових культур на експорт у терміналі, що знаходиться на території Одеського морського торговельного порту.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури.
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Джерело: Landlord