Навесні 2023 року компанія встигла відкрити власний магазин у Варшаві. А також побувала на виставках у США, Канаді, Франції, Німеччині та Великій Британії, демонструючи світу українську продукцію
Вінницький виробник корисних солодощів компанія Bob Snail з 2019 року вийшов на ринки уже 26 країн. А у наступному році планує запуск трьох нових продуктових лінійок. Довгостроковий план Bob Snail – довести частку експорту до 80%, ділиться один із засновників компанії Євген Шугаєв, передає newfood.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Внаслідок зростання продажу за кордон у складному 2022 році виторг Bob Snail виріс на декілька десятків відсотків. Тому експансія в інші країни продовжиться.
Навесні 2023 року компанія встигла відкрити власний магазин у Варшаві. А також побувала на виставках у США, Канаді, Франції, Німеччині та Великій Британії, демонструючи світу українську продукцію.
Перший продукт Bob Snail – фруктовий рол “Равлик Боб” – був створений дев’ять років тому. Тоді разом з Михайлом Сіверчуком вони заснували власний бізнес на заощадження та залучені приватні кошти.
Мовиться про мільйони доларів, ділиться Шугаєв, проте точну суму не називає. Перше придбане обладнання виробляло продукцію з 40%-им браком. Пізніше підприємці найняли технологів з Австрії та Німеччини.
Зараз у Bob Snail 152 товарних позиції і вісім асортиментних ліній. Крім “Равлика”, компанія виробляє смузі, дитяче пюре, охолоджені десерти, натуральний мармелад, солодощі в шоколаді.
Виробничі потужності становлять із двох майданчиків площею понад 11 тис. кв.м.
Раніше стало відомо, що у Варшаві (Польща) відкрився перший фірмовий магазин натуральних українських солодощів Bob Snail, повідомляла пресслужба компанії.
Нагадаємо, ініціатива “українських полиць” у закордонних супермаркетах Ucare by FoodTech Shelf та Канадсько-Українська торгова палата CUCC стали партнерами.
У супермаркетах Польщі з’являться “українські полиці”. Українські виробники можуть запропонувати європейським ритейлерам м’ясні продукти тривалого зберігання, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибну продукцію, консерви та безалкогольні напої.
Наприкінці 2022 року на полицях супермаркетів Данії з’явилися українські товари. Зокрема, українська продукція прикрашає полиці компанії Coop Danmark, яка є провідним роздрібним продавцем споживчих товарів у Данії і має понад 1100 супермаркетів.
У листопаді 2022 року відразу дві мережі продуктових магазинів Японії порадували появою українських продуктів — вино 1821 у YamaYa, а також розширений асортимент солодощів Ascania у Gyomu Super.
24 оператори органічного ринку отримають підтримку в межах третього етапу грантової програми “Підтримка органічного сектору в Україні”, яку ініційовано об’єднанням “Органічна ініціатива”, на загальну суму 90 тис. швейцарських франків.
Український виробник морозива та заморожених напівфабрикатів “Три Ведмеді” отримав беззаставний кредит в 210 млн грн від “Райффайзен Банку” під страхове покриття Експортно-кредитного агентства (ЕКА) на здійснення експорту до Польщі.
Українська сімейна компанія Brancho, яка виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай, презентувала свою продукцію на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022.
Анна Лиса
Джерело: Landlord