У межах тендерного процесу ZEMBA вимагає гарантій щодо суден і палива, а також проведення сторонніх перевірок рівня викидів
Альянс покупців морських вантажних перевезень, до складу якого входять гігант електронної комерції Amazon і найбільший у світі роздрібний продавець меблів IKEA, запропонував судноплавним компаніям розмістити замовлення на перевезення 600 000 контейнерів протягом трирічного періоду на суднах, які забезпечують зниження викидів парникових газів на 90% у порівнянні з традиційним викопним паливом, пише ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Zero Emission Maritime Buyers Alliance (ZEMBA) заявив, що сприятиме переходу на паливо для судноплавства з нульовими викидами. Це повинно скоротити викиди вуглецю майже на 1 млн т, що еквівалентно виведенню з доріг 215 000 автомобілів.
Надання послуг з перевезення на нових, чистіших видах палива очікується з 2025 року. У межах тендерного процесу ZEMBA вимагає від учасників торгів гарантії суден і палива, а також сторонню перевірку скорочення викидів, на які можуть розраховувати її члени.
У межах першого тендеру ZEMBA більш екологічні морські перевезення хочуть замовити понад 20 учасників, зокрема Amazon, IKEA, Bauhaus, Brooks Running, Chewy, Electrolux Group, Flexport, Green Worldwide Shipping, Levi Strauss & Co., lululemon, Meta, Moose Toys, New Balance, Nike, Patagonia, Philips, Schneider Electric, Sport-Thieme і Tchibo.
Нагадаємо, новий гігантський контейнеровоз MSC був спущений на воду китайськими суднобудівниками, оскільки перевізник продовжує своє швидке розширення.
17 серпня на китайській корабельні Yangzhou New Dayang Shipbuilding Company спустили на воду другий у світі контейнеровоз, що працює на метанолі
MSC прийняв в експлуатацію ще один контейнеровоз місткістю 24116 TEU. Судно, яке отримало назву MSC Mariella, побудоване на китайській корабельні Yangzi Xinfu Shipyard, дочірній компанії Yangzijiang Shipbuilding Group.
Данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk прийняв в експлуатацію перший у світі контейнеровоз (місткість 2,1 тис. TEU), що працює на екологічно чистому метанолі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.
На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU.
Анна Лиса
Джерело: Landlord