У Maersk мають намір до кінця цього десятиліття доєднати до флоту 25 суден на метанолі
Данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk повідомив, що перший у світі метаноловий контейнеровоз Laura Maersk вийшов із Копенгаґена.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Екоконтейнеровоз місткістю 2100 TEU побудували на корабельні Hyundai Mipo у Південній Кореї. Контейнеровоз досягає виняткового скорочення викидів із потенціалом економії до 100 тонн вуглекислого газу щодня.
Wishing Laura Mærsk fair winds as we send her off on new adventures After a week of having Laura Mærsk docked next to our #Maersk HQ in Copenhagen we are excited to see her fulfill her purpose of delivering customer’s goods in a more sustainable manner than ever pic.twitter.com/fNqSnYzIvS
— Maersk (@Maersk) September 21, 2023
Судно відбуксували за допомогою двох буксирів. Тепер контейнеровоз попрямує до порту Роттердам, куди він має прибути 25 вересня.
Laura Maersk курсуватиме на балтійському судноплавному маршруті між Північною Європою та Ботнічною затокою.
У Maersk мають намір до кінця цього десятиліття доєднати до флоту 25 суден на метанолі. Зауважується, що це допоможе щорічно заощаджувати 2,75 млн тонн викидів CO2.
Під час реальних умов будуть випробувані нові двигуни та ефективність використання метанолу. У період з 2024 по 2025 роки данська судноплавна компанія готується прийняти декілька нових контейнеровозів великої місткості на метанолі.
Зауважимо, AP. Moller-Maersk уклав угоду з Yangzijiang Shipbuilding Group на будівництво шести середніх контейнеровозів місткістю 9 тис. TEU, інформує The Maritime Executive.
На цей час компанія очікує 18 судів місткістю від 16 до 17,2 тис. TEU.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Джерело: Landlord