Екосудно Laura Maersk побудували на корабельні Hyundai Mipo у Південній Кореї та передали данському судновласнику в липні цього року
27 вересня у Лондонському порту розвантажилося екосудно Laura Maersk. Контейнеровоз данського логістичного холдингу AP. Moller-Maersk супроводжували два буксири Svitzer Thames і Svitzer Monach, які також працюють на біопальному, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ми щиро радіємо, що наш порт і лоцманський супровід обрали для першого заходу такого інноваційного контейнеровоза з низьким рівнем викидів як Laura Maersk. Це дивовижний крок вперед у переході до нульового рівня викидів, — зауважив виконавчий директор PLA Робін Мортімер.
Екосудно Laura Maersk побудували на корабельні Hyundai Mipo у Південній Кореї та передали данському судновласнику в липні цього року. Нове фідерне судно Maersk 14 вересня охрестила очільниця Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Джерело: Landlord