Ужгородка

Новини Закарпаття

Екосудно Laura Maersk зайшло у Лондонський порт

Екосудно Laura Maersk побудували на корабельні Hyundai Mipo у Південній Кореї та передали данському судновласнику в липні цього року

27 вересня у Лондонському порту розвантажилося екосудно Laura Maersk. Контейнеровоз данського логістичного холдингу AP. Moller-Maersk супроводжували два буксири Svitzer Thames і Svitzer Monach, які також працюють на біопальному, повідомляє usm.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Ми щиро радіємо, що наш порт і лоцманський супровід обрали для першого заходу такого інноваційного контейнеровоза з низьким рівнем викидів як Laura Maersk. Це дивовижний крок вперед у переході до нульового рівня викидів, — зауважив виконавчий директор PLA Робін Мортімер.

Екосудно Laura Maersk побудували на корабельні Hyundai Mipo у Південній Кореї та передали данському судновласнику в липні цього року. Нове фідерне судно Maersk 14 вересня охрестила очільниця Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн.

Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.

Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.

Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору