Ужгородка

Новини Закарпаття

Пакування м’яса та м’ясопродуктів: нові тренди

У зв’язку з запитом покупців на екологізацію та відповідальне споживання, тваринники та інші компанії, що продають харчові продукти, переорієнтовують виробництво і пристосовують товар до нових вимог ринку, зокрема, застосовують нові рішення щодо пакування продуктів. Серед популярних тенденцій можна виділити чотири напрямки.

Походження продуктів

Сьогодні простежуваність походження продуктів відіграє ключову роль у виборі споживачів. Крім опису та маркувань, важливим стає наявність електронних міток на упаковках, просканувавши які з допомогою смартфону споживачі зможуть отримати вичерпну інформацію про продукт, аж до фото ферми, де вирощували тварину.

Новий досвід

Покоління міленіалів захоплюють нові рішення, інновації пов’язані з пакуванням, саме тому виробники також звертають увагу на цей аспект. Крім цього цікавими видаються рішення плану “повернення до коренів” і “назад до основ”, коли в якості пакування використовують тваринну оболонку, як-от шкіру, оброблену спеціальним способом та ін.

Ставка на індивідуальність, пристосованість під покупця

Через розвиток електронної комерції та потребу споживача висловити свою індивідуальність виникає необхідність адаптації пакетів під кожного клієнта. Більш дрібні порції, модульний дизайн та інші інноваційні рішення привертають увагу клієнтів

Збереження планети

Тривалість експлуатації упаковки є таким же важливим фактором, як термін придатності продукту, з урахуванням того, що бажано, щоб пакувальні матеріали були принаймні придатними для переробки, якщо їх не можна компостувати.

Упаковка найбільш просто піддається переробці, коли вона виготовлена ​​з одного матеріалу або коли вона легко розділяється. Повна відмова від пластику може бути неможливою, але перехід на вторинні матеріали, які не втрачають своєї оптимальної вартості або створення багаторазового пакування, є, ймовірно, рішенням, яке найкраще відповідає екологічним і економічним запитам нашого часу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору