Представники агропромислового холдингу “Миронівський хлібопродукт”, найбільшого українського виробника та експортера курятини, вважають, що зараз активно ведеться інформаційна кампанія, спрямована на псування репутації компанії, як на українському, так і на європейському ринках. Найбільш активним каналом розповсюдження дискредитаційних матеріалів про компанію, на думку представників МХП, є ЗМІ.
Зокрема, у мас-медіа з’являються публікації про сумнівну якість продукції та недотримання екологічних стандартів підприємствами, що входять до складу агропромислового комплексу. У юридичному відділі компанії зазначають, що такі твердження не мають жодних підстав, а автори журналістських розслідувань не приводять жодних доказів чи результатів експертиз.
“Продукція, яка виробляється на підприємствах МХП, проходить багаторівневий контроль, в який входить: постійний і періодичний державний ветеринарно-санітарний нагляд та контроль потужностей виробництва і продукції, що випускається. У компанії проводять постійний контроль виробництва стосовно дотримання ветеринарно-санітарних вимог і технологічного процесу виробництва під наглядом державного лікаря ветеринарної служби. Крім того, лабораторний контроль якості і безпеки кожної партії продукції на відповідність вимогам українського та європейського законодавства та санітарно-гігієнічним нормам виробництва, проводиться відділом контролю якості підприємства, виробничою лабораторією та незалежними державними лабораторіями ветеринарної медицини; незалежний аудит також здійснюють ветеринарні служби інших держав-імпортерів, в які відвантажується продукція. З урахуванням цих заходів, випуск продукції, яка може нести загрозу життю і здоров’ю споживача, неможливий”, – цитує працівників МХП видання Latifundist.com.